loading...
مسجدومکتب تعلیمی وتربیتی حضرت زهرا سلام الله علیها
نویسنده اول بازدید : 160 جمعه 09 تیر 1391 نظرات (0)

هر چقدر به بچه ها می گفت(( کم توقع باشید))، خودش چند برابر رعایت می کرد.

مادرش می گوید: علی آبگوشت نمی خورد. یک بار که از مدرسه آمد، من توی حیاط بودم. دیگ آبگوشت را گذاشته بودم روی چراغ و داشتم لباس می شستم. آمد و گفت: عزیز، گشنمه ناهار چی داریم؟

گفتم: آبگوشت، علی جان؛ ببخشید کار داشتم، وقت نکردم چیز دیگه ای درست کنم.

بچه ام هیچی نگفت. می دونستم آبگوشت دوست نداره. سرش را پایین انداخت و رفت توی آشپز خانه، دنبالش رفتم دیدم کتری را پر کرد و گذاشت روی چراغ و چایی دم کرد. بعدشم چایی رو شیرین کرد، با نون خورد و رفت خوابید.

 

 


پیامبر اکرم (ص) فرمودند:

خشنودی خدا در خشنودی پدر و مادر، و دلگیری خدا در دلگیری آنهاست.

نهج الفصاحه، ص 503، ح 1665

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این پایگاه برای انعکاس فعالیت های مسجد و مکتب تعلیمی و تربیتی حضرت زهرا سلام الله علیها راه اندازی شده است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 39
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 186
  • بازدید ماه : 405
  • بازدید سال : 1,424
  • بازدید کلی : 92,308