loading...
مسجدومکتب تعلیمی وتربیتی حضرت زهرا سلام الله علیها
نویسنده اول بازدید : 433 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (1)

حضرت آیت الله خسروشاهی

آیت‌الله سید ابراهیم خسروشاهی در حاشیه مراسم بزرگداشت آیت‌الله بهجت‌(ره) که در مسجد جامع ازگل برگزار شده بود، به بیان خاطره‌ای از آیت‌الله بهجت پرداختند. ایشان فرمودند: خاطره ای از آیت الله بهجت برای شما نقل می‌کنم که نمی‌دانم در مورد بخشی از زندگی خودشان بود یا از دیگران نقل می‌کردند.

 

حضرت آیت الله بهجت

ایشان افزودند: آیت‌الله بهجت که در حوزه علمیه نجف مشغول فراگیری علوم حوزوی بود بیمار می‌شود و برای مداوا به بیمارستانی در بغداد منتقل و بستری می‌شود. پرستار آیت‌الله بهجت یک زن عیسوی(مسیحی) بود و دید ایشان هیچ توجه‌ای به او ندارد. پرستار از طلبه جوان پرسید چرا به من توجه نداری، مگر من زیبا نیستم؟! طلبه در پاسخ گفت: من زیبایی دارم که می‌ترسم اگر به تو توجه کنم، او [خدای صاحب جمال] به من توجه نکند!

آیت‌الله خسروشاهی تصریح کرد: آیت‌الله بهجت و مردان خدای مثل او دل خویش را به خدای یکتا و جمال‌آفرین سپردند و غم و غصه‌ای دل‌های با خدای آن بزرگان را فرا نمی‌گرفت و دردی و رنجی آن بزرگمردان را به خود مشغول نمی‌ساخت. خدا ان‌شاءالله ما را از شفاعتش محروم نکند.

 

 

دانلود فیلم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی در تاریخ 1391/08/29 و 22:00 دقیقه ارسال شده است

سلام
دست شما درد نکنه.
واقعا اینها کجا بودند و ما کجاییم...
ایشالا همین طور که حاج آقا فرمودند؛ شفاعت ایشون شامل حال ما هم بشه.

ممنون از مطلب خوبتون


کد امنیتی رفرش
درباره ما
این پایگاه برای انعکاس فعالیت های مسجد و مکتب تعلیمی و تربیتی حضرت زهرا سلام الله علیها راه اندازی شده است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 39
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 123
  • بازدید سال : 1,142
  • بازدید کلی : 92,026